About Me

My photo
nur azleen binti azizan. .19. makan-makan. buncit. sayang family. sedikit nakal. suka pepak ais ketol. terlalu syg kat mbe. susah sgt nak marah. wish all of u hepy befrend wif me.

22-25 disember.SUNGAI PETANI.handle event hoki.

hari yang paling besss..gi sp smata2 kna handle event hoki.tapi okay la kan.RM200 for 5 dayssss.hahhahahha.kami pi sana dok lam tmpat yang telah well prepared.ya aallah.sumpah panas gila.bkuap muka aku.muka aku yang putih ni berubah mnjadi itam.tapi tak itam pon.kakakakakakakak.aku ni jdi timer.tapi aku timing menipu ja.biaq depa suma penat men.n paling bes tyme tgak referee lari3.dya yang penat.kahkahkah.depa kata referee tu pak mnakan tikah.tapi dya indu???hak3.kojaaqqq sungguh luqman nih.k lah.aku ska tgak team PKS men..ya allah.mamt nama najib tuh ensem nak mati..dya cam pompuan2 skit.tapi prangai comey gila..tyme aku usha dya.dya usha aku blek.n dya syum kat aku.waahh.suka3.tapi cari pesbuk dya tak jumpa2 lagi.silap tak ty harituh.huh.after abes jadi wat tugas tuh besa la kami....tgkap gambaq saja.hha..bes siot..posing sakan.suma orang tgak.malu3.kikiki.ni lah hasilnya.

aku ilang mana??opx.lupa.akula yang tgkap gambaq nih.kaka.

terserlah keketotkan teah.hha.

okay.memang cantik tapak kasut man.hha.btw like dis pix.

kecomelan kami terserlah.plus yang blakng kali tuh.hahaha.

okay.saya comel lagi.hikhik.

smart gambaq nihh.suka.

macam kat cmeron la pulak.hha.

awat ngan tangan aku????jadi itik.hohoho.
hahhahahhhahaha.syiokk..hope leh pi lagi nex sem.dahla.tak larat nak tulih.tiba2 mood ilang.chiow.