About Me

My photo
nur azleen binti azizan. .19. makan-makan. buncit. sayang family. sedikit nakal. suka pepak ais ketol. terlalu syg kat mbe. susah sgt nak marah. wish all of u hepy befrend wif me.

hari ni.....

macam besa la aku...slagi tak pukul 11.30 pagi  lagi tula aku dok tdoq lam bilik.ini adalah akibat daripada ketiduran klambatan kesemalaman.ahhahahhahhaha.pas mangun3 pi mandi dan pas syap2 suma aku main2 ngan aliff jap den prot terasa lapaq.aku ngan kkja pn decide la nak makan apa.las2 kami order mcD.aku makan set quarter pounder.mama n abah fillet-o-fish,kak mah n kakja makan ayam.total RM61.40.duit kak ja yer.tx sbb blanja.tapi yang syok nya.tyme abah makan dya leh kata.la baru 10 inggit sorg.awat tak order byk lagi...derrrrrrrrrrr~~~sapa nk makan byk2 abah oiii.hoho.

nyum2.sodap uh.mau lagi kok.


sundae strawberry+coke=BRAIN DAMAGE!


after makan2 aku kna ngasoh anak nakan aku yang comel tahap gaban tak dak gigi.tudia.ayat ini hendak menunjukkan betapa bombastiknya ayat aku dan to show off tahap KECOMELAN ALIFF WAFIY yang melampau.

GERAM SANGAT.GGET PP TU NNTY HA.EE.


tyme tuh kkmah pi sidai kain.hha.lau nak soh aku sidai kain.kimsalam ja la.staun tak syap.alasan aku.PENAT STADI DERRRRR...hohohohoohoo.peacceeee.lau kna paksa kan.mula la nak MEBAIIIIIII.cam nak baling ja baju2 tuh.hehe.n lau aku dah mula bukak laptop swoh pi la wat apa pun.tobat tak bgerak langsung.kata cikgu.BUAT APA2 MESTI FOKUS.kahkahkahkah.lau lam kelas hari2 fokus.smpai kna perli ngan ustad la kan.dah la dok depan kali.tgah2 lak tuh.kakakkakkakkaka.eh.tukaq topic dah ni.kmbali kpada yang asal.
kk ja n mama kuaq jap..pi ngurut kakja...den pastu tyme aku nak tdoq ja...depa ajak pi kdai sat.nak bli barang aku serba sdikit n beli tudung mama.cewahh.mula2 nak mebai jugak.last2 aku yang pulun bli byk.SLACK,BRAS,BAJU KURUNG N BARANG MAKE UP=HHA.PERLU KA????bein natural is my attitude.lau make up tebal udoh pulak.dahla aku tak bapa nak segak.comey ja.hahhahhahha.ok.gelak lagi.huh.pas sampai kdai tuh besala.wajib tgkap gambaq.

muka derrrrrr.huh

mula2 msok kdai nih tak bli apa2 pun.....pi JAKEL jap...mama bli kain nak wat jubah...cantikkk....tgah mnggu dan kbosanan.aku n kkja dan take satu gambaq nih.


kita sama tgi!tapi mama lagi tgi.kahkahkah.gurau ja mama.dun be too much angry yep.


tgu nak bayaq lagila.SENGAL BINTI MUNGAL.lembap tahap kura2 tebalik kosa dua.huh.BENGONG!.nak smbg pi tmpat len ah.ha.kan tak pasai kna fuck ngan aku.aku mang mluat skit org lmbap2 n perasan baguih nih.deerrrrrrrr~~~~


SETELAH ITU:-

return to the fez kdai.hah.lama gakla kan tgu mam n kak ja pilih2 tudung..aku pn telah mybokkan diri pilih baju kurung.cun la jugak baju kurung nih.kaler itam munga2.kulit aku pn agak fair n lebly so mang ngam la ngan kaler itam.ngeh2.thegeh2 macam togeh!sepak mau??hha.i said i....need you.opx.tsilap suda.terikot lirik nih lak.huh.sengal.after that kteorg balik umah derrr....letih bangat sehh....


TAMAT SUDA NUKILAN HARI INI.SAYA MAHU LAYAN MUVIE.ZZZZzzzzz.